Tagozatkódok

GIMNÁZIUM

 

01

4 évfolyamos + 1 évf. nyelvi előkészítő a 9. évfolyamon angol nyelvből; „általános” kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv, a második idegen nyelv a(z) német nyelv; emelt szintű oktatás angol nyelv és informatika tantárgyból; a tanulmányi területre testi fogyatékos, látássérült, hallássérült, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő tanulók is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények, a szóbeli meghallgatás és az általános tantervű magyar nyelvi és az általános tantervű matematika központi írásbeli feladatlap(ok) alapján; megj.: Az évfolyam végén reál és humán irányultságot választhatnak a tanulók.

 

02

4 évfolyamos + 1 évf. nyelvi előkészítő a 9. évfolyamon német nyelvből; „általános” kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) német nyelv, a második idegen nyelv a(z) angol nyelv; emelt szintű oktatás informatika és német nyelv tantárgyból; a tanulmányi területre testi fogyatékos, látássérült, hallássérült, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő tanulók is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények, a szóbeli meghallgatás és az általános tantervű magyar nyelvi és az általános tantervű matematika központi írásbeli feladatlap(ok) alapján; megj.: Az évfolyam végén reál és humán irányultságot választhatnak a tanulók.

 

03

4 évfolyamos; „általános” kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z) német nyelv, a második idegen nyelv a(z) német nyelv vagy a(z) angol nyelv; emelt szintű oktatás magyar nyelv és irodalom és történelem tantárgyból; a tanulmányi területre testi fogyatékos, látássérült, hallássérült, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő tanulók is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények alapján.
 

04

4 évfolyamos; „általános” kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z) német nyelv, a második idegen nyelv a(z) német nyelv vagy a(z) angol nyelv; emelt szintű oktatás matematika tantárgyból; a tanulmányi területre testi fogyatékos, látássérült, hallássérült, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő tanulók is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények és az általános tantervű magyar nyelvi és az általános tantervű matematika központi írásbeli feladatlap(ok) alapján.

 

05

4 évfolyamos; „általános” kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z) német nyelv, a második idegen nyelv a(z) német nyelv vagy a(z) angol nyelv; emelt szintű oktatás informatika és matematika tantárgyból; a tanulmányi területre testi fogyatékos, látássérült, hallássérült, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő tanulók is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények alapján.
 

06

4 évfolyamos; „általános” kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z) német nyelv, a második idegen nyelv a(z) német nyelv vagy a(z) angol nyelv; emelt szintű oktatás rajz és vizuális kultúra tantárgyból; a tanulmányi területre testi fogyatékos, látássérült, hallássérült, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő tanulók is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények alapján.
 
SZAKKÖZÉPISKOLA

 

07

4 évfolyamos; „általános” kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z) német nyelv; a tanulmányi területre testi fogyatékos, látássérült, hallássérült, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő tanulók is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények alapján; elméleti és gyakorlati közgazdaság szakmacsoportos alapozó oktatás; a szakképzési évfolyam(ok) után tervezett kimenet a következő szakképesítés(ek) megszerzése: statisztikai és gazdasági ügyintéző, logisztikai ügyintéző, utazásügyintéző.

 

08

4 évfolyamos; „általános” kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z) német nyelv; a tanulmányi területre testi fogyatékos, látássérült, hallássérült, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdő tanulók is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények alapján; elméleti és gyakorlati egyéb szolgáltatások szakmacsoportos alapozó oktatás; a szakképzési évfolyam(ok) után tervezett kimenet a következő szakképesítés(ek) megszerzése: ügyintéző titkár, utazásügyintéző.