![]() |
||||
|
||||
Tagozatkódok GIMNÁZIUM
01 4
évfolyamos + 1 évf. nyelvi
előkészítő a 9. évfolyamon angol nyelvből;
„általános” kerettanterv; az első
idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv, a második idegen nyelv a(z)
német nyelv;
emelt szintű oktatás angol nyelv és informatika
tantárgyból; a tanulmányi
területre testi fogyatékos,
látássérült, hallássérült,
a megismerő funkciók
vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra
visszavezethető tartós és súlyos
rendellenességével küzdő, a megismerő
funkciók vagy a viselkedés fejlődésének
organikus okra vissza nem vezethető tartós és
súlyos rendellenességével küzdő
tanulók is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi
eredmények, a szóbeli
meghallgatás és az általános tantervű
magyar nyelvi és az általános tantervű
matematika központi írásbeli feladatlap(ok)
alapján; megj.: Az évfolyam végén
reál és humán irányultságot
választhatnak a tanulók. 02 4
évfolyamos + 1 évf. nyelvi
előkészítő a 9. évfolyamon német nyelvből;
„általános” kerettanterv; az első
idegen nyelv(ek) a(z) német nyelv, a második idegen nyelv
a(z) angol nyelv;
emelt szintű oktatás informatika és német nyelv
tantárgyból; a tanulmányi
területre testi fogyatékos,
látássérült, hallássérült,
a megismerő funkciók
vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra
visszavezethető tartós és súlyos
rendellenességével küzdő, a megismerő
funkciók vagy a viselkedés fejlődésének
organikus okra vissza nem vezethető tartós és
súlyos rendellenességével küzdő
tanulók is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi
eredmények, a szóbeli
meghallgatás és az általános tantervű
magyar nyelvi és az általános tantervű
matematika központi írásbeli feladatlap(ok)
alapján; megj.: Az évfolyam végén
reál és humán irányultságot
választhatnak a tanulók. 03 4
évfolyamos; „általános”
kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z)
német nyelv,
a második idegen nyelv a(z) német nyelv vagy a(z) angol
nyelv; emelt szintű
oktatás magyar nyelv és irodalom és
történelem tantárgyból; a tanulmányi
területre testi fogyatékos,
látássérült, hallássérült,
a megismerő funkciók
vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra
visszavezethető tartós és súlyos
rendellenességével küzdő, a megismerő
funkciók vagy a viselkedés fejlődésének
organikus okra vissza nem vezethető tartós és
súlyos rendellenességével küzdő
tanulók
is jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi
eredmények alapján. 04 4
évfolyamos; „általános”
kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z)
német nyelv,
a második idegen nyelv a(z) német nyelv vagy a(z) angol
nyelv; emelt szintű
oktatás matematika tantárgyból; a
tanulmányi területre testi fogyatékos,
látássérült, hallássérült,
a megismerő funkciók vagy a viselkedés
fejlődésének
organikus okra visszavezethető tartós és súlyos
rendellenességével küzdő, a
megismerő funkciók vagy a viselkedés
fejlődésének organikus okra vissza nem
vezethető tartós és súlyos
rendellenességével küzdő tanulók is
jelentkezhetnek;
felvételi a tanulmányi eredmények és az
általános tantervű magyar nyelvi és az
általános tantervű matematika központi
írásbeli feladatlap(ok) alapján. 05 4
évfolyamos; „általános”
kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z)
német nyelv,
a második idegen nyelv a(z) német nyelv vagy a(z) angol
nyelv; emelt szintű
oktatás informatika és matematika
tantárgyból; a tanulmányi területre testi
fogyatékos, látássérült,
hallássérült, a megismerő funkciók vagy a
viselkedés
fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós
és súlyos rendellenességével
küzdő, a megismerő funkciók vagy a viselkedés
fejlődésének organikus okra
vissza nem vezethető tartós és súlyos
rendellenességével küzdő tanulók is
jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények
alapján. 06 4
évfolyamos; „általános”
kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z)
német nyelv,
a második idegen nyelv a(z) német nyelv vagy a(z) angol
nyelv; emelt szintű
oktatás rajz és vizuális kultúra
tantárgyból; a tanulmányi területre testi
fogyatékos, látássérült,
hallássérült, a megismerő funkciók vagy a
viselkedés
fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós
és súlyos rendellenességével
küzdő, a megismerő funkciók vagy a viselkedés
fejlődésének organikus okra
vissza nem vezethető tartós és súlyos
rendellenességével küzdő tanulók is
jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények
alapján. 07 4
évfolyamos; „általános”
kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z)
német nyelv;
a tanulmányi területre testi fogyatékos,
látássérült, hallássérült,
a megismerő
funkciók vagy a viselkedés fejlődésének
organikus okra visszavezethető tartós
és súlyos rendellenességével küzdő, a
megismerő funkciók vagy a viselkedés
fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető
tartós és súlyos
rendellenességével küzdő tanulók is
jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi eredmények
alapján; elméleti és gyakorlati
közgazdaság szakmacsoportos alapozó oktatás;
a
szakképzési évfolyam(ok) után tervezett
kimenet a következő szakképesítés(ek)
megszerzése: statisztikai és gazdasági
ügyintéző, logisztikai ügyintéző,
utazásügyintéző. 08 4
évfolyamos; „általános”
kerettanterv; az első idegen nyelv(ek) a(z) angol nyelv vagy a(z)
német nyelv;
a tanulmányi területre testi fogyatékos,
látássérült, hallássérült,
a megismerő
funkciók vagy a viselkedés fejlődésének
organikus okra visszavezethető tartós
és súlyos rendellenességével küzdő, a
megismerő funkciók vagy a viselkedés
fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető
tartós és súlyos
rendellenességével küzdő tanulók is
jelentkezhetnek; felvételi a tanulmányi
eredmények alapján; elméleti és gyakorlati
egyéb szolgáltatások szakmacsoportos
alapozó oktatás; a szakképzési
évfolyam(ok) után tervezett kimenet a következő
szakképesítés(ek) megszerzése:
ügyintéző titkár,
utazásügyintéző. |
||||
|